Mår Dåligt

Idag är det en sån där hemsk kväll där man bara vill börja gråta och skrika rätt ut och fråga om man verkligen har förtjänat allt de hära ?!?!?!
Jag mår just nu så jävla dåligt det kommer perioder upp och ner går det hela tiden förstår inte varför! jag som var så glad för att jag har lämmnat X och "träffat" en ny men nu känns det som att vi två har tagit avstånd för att jag börjar bli rädd, rädd för att bli sårad, rädd för att han ska vara lika dan!

Jag vill inte vara rädd längre jag vill kunna glömma!

Jag skulle verkligen behöva en kram från en varm kille som bara kunde hålla om mig när jag ligger i min säng och gråter och tycker synd om mig själv! det  känns bara så jävla förjävligt just nu! jag vill bara ge upp och lägga mig ner och be någon komma och hämta mig!
Varje morgon så sätter jag på mig min mask och ser så jävla glad ut, och säger att jag mår skit bra medans jag mår så jävla skit.

Att X kunnde lämna så djupa spår efter sig det trodde jag aldrig, jag trodde att de skulle vara hur lätt som helst och bara lämna honom! Men detta är fan jobbigare och mera smärtsamt än att få lite stryk för det känns som att hjärtat rivs sönder i små bitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0