Älskar

Fast jag har så jävla ont i fötterna och ryggen. Sprungit ta med fan hela dagen och kvällen på jobbet. Torkar spyor, bajs, plockat ut bajs mm.. Så kan jag inte säga att jag inte älskar mitt jobb..,
Vet ni hur skönt det är att komma hem som nu och sitta och känna att jag har gjort något fruktansvärt bra jobb i dag som mina gamlingar behöver..
Visst är det inte alltid kul på jobbet. Men det är är så givande och man får så mycket tillbaka av dom äldre...
Jag skulle aldrig kunna sitta på ett ruttet kontor och vända papper hela dagarna fy fan för att jobba med sånt! Ångest direkt!

Vad kan inte va bättre än att komma till jobbet göra frukost väcka dom äldre med ett leende och dom blir så glada att just JAG kommer man får kramar och pussar från dom.. Man får höra hur fin man är och vilket bra jobb man gör...
Ja som ni vet jag bara älskar mitt jobb..

Nu ska jag sova god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0